نرم افزار مدیریت سفارشات پارس - گیتی هخامنش پاسارگاد

نرم‌افزار مدیریت سفارشات پارس، نرم‌افزاری قدرتمند برای مدیریت فروش، سفارش‌دهی و صدور فاکتور می‌باشد. این نرم‌افزار قابل استفاده در هتل‌ها، رستوران‌ها، فست فودها، کافی شاپ‌ها و… می‌باشد. هم چنین این نرم‌افزار دارای نسخه اندروید نیز می‌باشد تا امور سفارش‌دهی آسان‌تر و سریع‌تر شود.

ما به صورت رایگان نحوۀ استفاده از این نرم‌افزار را به شما آموزش می‌دهیم.
این نرم‌افزار یک ماه پشتوانه (گارانتی) دارد. در صورتی که در یک ماه بعد از خرید مشکلی در نرم‌افزار به وجود آمد و ما نتوانستیم مشکل را برطرف کنیم، تمام هزینۀ پرداختی را به شما بازگشت می‌دهیم.
می‌توانید قبل از خرید نرم‌افزار تا ۷۰۰ سفارش در نرم‌افزار ثبت کنید. سپس در صورت رضایت، اقدام به خرید نرم‌افزار کنید.
این نرم‌افزار به صورت کامل همراه با سورس به یک شخص یا شرکت فروخته می‌شود. هزینه نرم‌افزار و سورس شش میلیون تومان می‌باشد.
با کمی تغییر در سورس نرم‌افزار می‌توانید از این نرم‌افزار در کارها و پروژه‌های دیگر که موضوعی به غیر از سفارش غذا دارند استفاده کنید.

توضیحات بسیار کاملی از نرم‌افزار را رایگان دانلود کنید:

تنظیمات نرم افزار

می‌توانید واحد پول را تومان یا ریال انتخاب کنید. مالیات بر ارزش افزوده و حق سرویس اضافه کنید و آن‌ها را به مبلغی دلخواه تعیین کنید. فاکتورها را تا مبلغ دلخواهتان رند کنید.

ثبت سفارشات

می‌توانید سفارشات مشتری‌ها را ثبت کنید. تعداد پرس‌های سفارشات را تعیین کنید. مبلغ کل سفارشات را مشاهده کنید. رسید سفارشات را چاپ کنید.

مشاهده پرفروش‌ترین‌ها

می‌توانید در بازه زمانی دلخواه، پرفروش‌ترین غذاها را مشاهده کنید. تعداد فروش هر غذاها را مشاهده کنید. خروجی اکسل از پرفروش‌ترین غذاها تهیه کنید و یا آن‌ها را پرینت بگیرید.

اپلیکیشن اندروید

با استفاده از اپلیکیشن اندروید مشتریان می‌توانند سفارشات خود را با موبایل یا تبلت برای شما ارسال کنند. این اپلیکیشن بر روی اندروید ۴ و ۴ به بالا قابل نصب است.

غذاها

می‌توانید بی‌نهایت غذاها تعریف کنید. توضیحاتی در مورد غذا بدهید. قیمت تمام شده محصول برای خودتان و قیمت فروش به مشتری را درج کنید. برای هر غذا یک تصویر اختصاص دهید.

تنظیمات سفارشات

می‌توانید نوع سفارش را مشخص کنید. مثلاً سفارش درون رستوران است یا بیرون بر است یا… و اینکه چه کسی به سفارشات دسترسی داشته باشد.

گزارشات سفارشات

می‌توانید سفارشات را در بازه‌های زمانی دلخواه مشاهده کنید. وضعیت هر سفارش که تکمیل یا لغو شده را مشاهده کنید. سفارشات فاکتور نشده را مشاهده کنید. خروجی اکسل بگیرید.

معرفی مجموعه

می‌توانید بخش‌های مجموعه خود را معرفی کنید. مثلاً اگر صاحب هتل هستید، می‌توانید تمام قسمت‌های هتل را به همراه تصاویری از آن به مهمانان نمایش دهید.

وعده‌های غذایی

می‌توانید خوراکی‌هایی مانند: صبحانه، نهار، شام، دسر، نوشیدنی و… بسازید. به هر خوراکی یک تصویر اختصاص دهید و توضیحاتی بنوسید. هم‌چنین می‌توانید نام انگلیسی غذا را درج کنید.

نسخه پشتیبان

می‌توانید از اطلاعات نرم‌افزار به همراه تصاویر نسخه پشتیبان تهیه کنید و یا نسخه پشتیبان را بازگردانی کنید. پس نگران از دست رفتن اطلاعاتتان نباشید.

امور مالی

می‌توانید فاکتور برای هر سفارش را پرینت بگیرید. تخفیف برای سفارشات بدهید. هم‌چنین مجموع هزینه‌های دریافتی از مشتریان در طول روز را مشاهده کنید و خروجی اکسل تهیه کنید.

رستوران‌ها

می‌توانید رستوران‌ها را از هم تفکیک کنید. مثلاً اگر صاحب هتل هستید، می‌توانید برای هر رستوران منوی خاص تعریف کنید و امور مالی هر رستوران را از هم تفکیک کنید.

مدیریت کاربران

می‌توانید بی‌نهایت پرسنل بسازید. مشخصات پرسنل را مشاهده یا ویرایش کنید. به هر پرسنل دسترسی مخصوص بدهید تا فقط بتواند به قسمت‌های خاصی از نرم‌افزار دسترسی داشته باشد.

تنظیمات مالی

می‌توانید مشخص کنید که کاربر هزینه را نقدی پرداخت کرده یا با دستگاه POS پرداخت کرده است. هم‌چنین می‌توانید به تعداد بی‌نهایت کد تخفیف بسازید.

فرآیند سفارشات

می‌توانید تاریخ و ساعت سفارشات ارسالی را مشاهده کنید و تعیین کنید که سفارش تکمیل یا لغو شده است. می‌توانید لیست تمام سفارشات تکمیل شده و لغو شده را مشاهده کنید.

مشاهده سود و زیان

می‌توانید در بازه زمانی دلخواه میزان سود و زیان خود را مشاهده کنید. می‌توانید سود و زیان هر رستوران را جداگانه مشاهده کنید و از سود و زیان خروجی اکسل یا پرینت بگیرید.