قوانین و مقررات - گیتی هخامنش پاسارگاد

شرایط و ضوابط کلی ارائه خدمات:
تمامی مشتریان اعم از حقیقی و حقوقی موظف به رعایت شرایط و ضوابط مندرج در این صفحه می‌باشند. فلسفه وجود چنین توافقنامه‌ای، حصول اطمینان از این است که مشتریان ضمن استفاده از سرویس‌ها، حقوق سایر استفاده کنندگان را نیز رعایت کنند و شرایطی بوجود نیاورند که سرویس‌دهی این شرکت به سایرین با اختلال مواجه شود.

 

منابع سخت‌افزای سرور:
استفاده از منابع سخت‌افزاری سرور مانند Cpu ،Ram ،Network و … برای هر یک از مشتریان تا مقدار تعریف شده مجاز می‌باشد. هر سرویسی که تشخیص داده شود فعالیتش با عملکرد صحیح سرور یا سلامت شبکه در تضاد است، بدون اعلام قبلی بسته خواهد شد و برای باز شدن آن باید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.

 

ارسال هرزنامه (Spam):
ارسال حجم زیادی پیام‌های غیر ضروری و یا بازرگانی از طریق اینترنت (که به این عمل ارسال اسپم می‌گویند) بدون توجه به اینکه این عمل ظرفیت سرور را پر می‌کند یا در سرویس‌دهی به مشتریان اختلال ایجاد می‌نماید یا خیر، ممنوع است. هر گونه توزیع و یا فروش نرم‌افزارهایی که برای ارسال هرزنامه به کار می‌روند نیز بر روی سایت‌هایی که بر روی سرورهای این شرکت قرار دارند، ممنوع است.

 

موارد پیش‌بینی نشده:
شرکت فناوری اطلاعات گیتی هخامنش پاسارگاد هیچگونه مسئولیتی را در قبال عدم رعایت تعهدات خود که به موجب بروز مسائل پیش‌بینی نشده (فورس ماژور) پدید آمده‌اند از جمله: بلایای طبیعی، جنگ، شورش، اغتشاشات عمومی، حوادث کلی، زمین لرزه، اعتصاب، آتش‌سوزی، سیل، انفجار، کمبود نیروی کار، تصادفات ، توقیف، محدودیت‌های دولتی و تحریم‌های بین‌المللی نمی‌پذیرد. ضمن اینکه شرکت فناوری اطلاعات گیتی هخامنش پاسارگاد در هیچ شرایطی در برابر خسارات غیرمستقیم و اتفاقی از قبیل از دست رفتن اطلاعات و… مسئول نمی‌باشد و شما به هنگام سفارش سرویس این تعهد را می‌دهید که ادعایی در این رابطه نداشته باشید. اما در چنین شرایطی شرکت تمام توان خود را به کار می‌گیرد تا تاثیرات هر یک از موارد فورس ماژور را به حداقل کاهش دهد و یا آنها را بی‌تاثیر نماید.

 

برنامه‌های اجرایی:
هر نوع برنامه‌ای که خطر امنیتی را ایجاد نماید یا به نظر برسد که بر عملکرد سرور یا سلامت شبکه تأثیر نادرستی دارد بسته خواهد شد یا به صورت خودکار و بدون اطلاع قبلی حذف خواهد شد. شرکت فناوری اطلاعات گیتی هخامنش پاسارگاد برنامه‌های اجرایی را که با سایت‌هایی که توسط این شرکت میزبانی شده‌اند در ارتباط‌اند یا هر برنامه‌ای را که احتمال داده شود با اهداف خرابکارانه مورد استفاده قرار می‌گیرند، مجاز نمی‌داند.

 

استفاده غیر قانونی:
سرورها و خدمات شرکت فناوری اطلاعات گیتی هخامنش پاسارگاد فقط می‌بایست با اهداف قانونی مورد استفاده قرار گیرند. ارسال، نگهداری یا توزیع هر نوع اطلاعات، داده‌ها یا مطالبی که در مغایرت با قوانین کشور و نیز قوانین بین‌المللی باشند، یا آنچه که مستقیماً باعث تسهیل تخلف از هر نوع قانون مشخص شود، ممنوع است.

 

تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات (Backup):
شرکت فناوری اطلاعات گیتی هخامنش پاسارگاد از وب سایت‌های مشتریان (به جز سرورهای مجازی و اختصاصی مگر در صورتی که توافقاتی با مشتری صورت گرفته باشد) نسخه پشتیبان تهیه می‌کند و نسخه پشتیبان را برای مدتی نگه می‌دارد اما به جز در مواردی که این شرکت کتباً با مشتری به توافق رسیده باشد، مشتریان منحصراً و کاملاً مسئول مدیریت و تهیه نسخه پشتیبان از تمام اطلاعات خود هستند و در صورتی که در مورد خاصی نیاز به بازیابی اطلاعات از دست رفته مشتری بود و نسخه پشتیبان شرکت به درستی عمل نکرد یا نسخه پشتیبان وجود نداشت، شرکت فناوری اطلاعات گیتی هخامنش پاسارگاد مسئولیتی را در این مورد نمی‌پذیرد.

 

ویروس‌ها و سایر فعالیت‌های تخریبی:
استفاده از سرویس‌های این شرکت برای ایجاد یا ارسال ویروس‌ها، کرم‌ها یا تروجان‌های اینترنتی ممنوع است. در ضمن هر گونه تلاش برای ایجاد حملات DDOS ،DOS ،Email Bombing و یا سایر حملات ممنوع است و اکانت شخص خاطی بدون اطلاع قبلی مسدود خواهد شد.

 

مسئولیت مشتریان:
مشتریان شرکت مسئول فعالیت خود بر روی اینترنت هستند و از آنها خواسته می‌شود که حقوق سایر مشتریان شرکت را محترم شمارند. شرکت فناوری اطلاعات گیتی هخامنش پاسارگاد این حق را برای خود محفوظ می‌دارد که خدمات ارائه شده به مشتریانی که از خدمات شرکت به گونه‌ای استفاده می‌کنند که تأثیر مخربی بر دیگر مشتریانش دارد را معلق نموده یا فسخ نماید.

 

اعمال تغییرات در سرویس‌ها:
شرکت فناوری اطلاعات گیتی هخامنش پاسارگاد این حق را دارد که هر زمان صلاح بداند نسبت به تغییر، ارتقاء، حذف و یا نصب امکانات نرم‌فزاری، سخت‌افزاری خود اقدام نماید. همچنین شرکت این حق را دارد که دیتاسنتر را تغییر دهد. این شرکت می‌تواند در صورت لزوم این تغییرات را از طریق وب سایت به مشتریان خود اعلام نماید.

 

تمدید قراردادها:
جهت جلوگیری از قطع سرویس، مشتریان باید حداقل یک روز قبل از تاریخ انقضای سرویس نسبت به تمدید قرارداد خود اقدام کنند. در صورت عدم تمدید به موقع دامنه و هاست، این شرکت هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال از دست رفتن اطلاعات هاست و دامنه به عهده نخواهد داشت. هم چنین این شرکت هیچ تعهدی در قبال رسیدن ایمیل و یا پیامک‌های شرکت اعم از پرداخت صورت‌حساب، منقضی، لغو یا مسدود شدن سرویس و … ندارد و تحت هیچ شرایطی مسئول حوادث احتمالی در اثر عدم دریافت این پیام‌ها نخواهد بود.

 

بازگشت هزینه:
سرویس هاست لینوکس دارای هفت روز پشتوانه (گارانتی) می‌باشد. در صورتی که در هفت روز اول خرید، مشکلاتی در سرویس وجود داشت یا پشتیبانان نتوانستند مشکل پیش آمده برای شما را برطرف کنند یا امکانات درج شده در سایت با امکانات ارائه شده به شما مطابقت نداشت، می‌توانید بدون هیچ شرطی تمام هزینه پرداختی خود را پس بگیرید.
دامین شامل بازگشت هزینه نمی‌شود. در صورتی که دامین خود را ثبت یا تمدید کردید، امکان بازگشت هزینه آن وجود ندارد.

در صورتی که کاربر قوانین را رعایت نکند، شرکت فناوری اطلاعات گیتی هخامنش پاسارگاد این حق را دارد که سرویس کاربر را مسدود و هزینه پرداخت شده از طرف کاربر را بازگشت ندهد.
شرکت فناوری اطلاعات گیتی هخامنش پاسارگاد می‌تواند قوانین را به روز کند. به‌روزرسانی زمانی انجام می‌شود که این شرکت دیتاسنتر را تغییر داده یا دیتاسنتر فعلی قوانینش را تغییر دهد. هم چنین در صورتی که در روال کاری شرکت تغییراتی ایجاد شد، ما این حق را داریم که قوانین را تغییر دهیم. هر موقع که قوانین به روز شد از قسمت اخبار سایت و ایمیل اطلاع رسانی می‌کنیم.